100427


Well, det är tur att det är dryga veckan kvar tills tentan

Går lite sisådär med studierna idag. Ska strax sätta mig med en lång artikel och försöka få in det som är meningen att vi ska få ut av denna, vad det nu kan vara...
Egentligen vill jag bara slänga böckerna och ge mig ut på en riktig shoppingtur! Tyvärr kan man ju inte få allt man vill, så istället för en ny outfitt får jag se fram emot kvällens svettiga timme på gymmet! Här ska muskler byggas och fett brännas:P



Liten ledtråd till vilket pass jag funderar på ikväll=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 17:14:51
URL: http://imfaccessories.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

GODNATT, hihi ^^

2010-04-27 @ 21:21:29
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0