10-04-21


Kiss and tell

Onsdag idag och veckan rusar framåt som ett skenande tåg. Nej då, så farligt är det inte. Även om tiden rinner iväg för mig.
Vid nio idag ska jag träffa samhällsekonomiska lönsamhetsgruppen och göra uppgifter. Tänkte mig att vara i skolan en timme innan så jag hinner förbereda lite och hämta tentor jag beställde igår.
Annars är det tentaplugg och motion som står på dagens schema, även tvätten ska hinnas med.



Jag och min underbara familj♥ Hehe, jag ser dock ganska spöklik ut...

Nej, nu är det dags att sätta lite fart. Blir nog tyvärr inget bloggande under dagen. Tar inte med datorn när jag ska sitta med gruppen.

Så, ha en riktigt bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0