10-04-20


Harder, Better, Faster, Stronger

Tisdag morgon och jag laddar inför dagen. Frukost blev idag fil med kiwi, kaffe, berocca och en avokado. Mätt i magen ska jag strax hoppa in i duschen innan det blir att möta Ullis och cykla till skolan. Samma schema som igår gäller idag, föreläsning 13.15 - 15.00 så innan blir det egna studier.

Golflektionen igår riktigt bra! Roligt var det och tiden bara flög iväg. Vi gick igenom putten, så nu vill jag bara ut på banan och träna, träna, träna. Lördag är nästa lektion, efter tentan och då ska vi gå igenom chippen.

För runt en halvtimme sedan sken solen ute och man kännde våren. Nu ser det tyvärr mycket sämre ut. Molnigt och dant, regnet hotar...känns otroligt kul att jag ska cykla=S Det värsta som finns är att komma blöt till skolan när man har hela dagen framför sig...

Aja, bara att ta på sig ett stort leende och hoppas på det bästa!



Vad jag Önskar jag fick göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0