10-04-17


TävlingTävling!

Söta Simone har just nu en tävling där du kan vinna ett fint hudvårdsset=) Om inte annat är bloggen helt klart värd att titta in på. En tjej med skin på nästan som alltid får mig att le!


Dagens träning gick riktigt fint. Svetten rann och musklerna svällde;) Dock måste jag erkänna att bodycombaten inte riktigt är min grej.

Vi har fixat och städat lite här hemma nu på eftermiddagen. Riktigt fräscht känns det nu. Fick även upp nya gardiner i köket.
Kvällen fortsätter med grillning i gott sällskap. Jag har bakat en cheescake med citron och ska snart göra basilikapotatis och sallad. Jag är inte alls sugen på party denna lördag, så detta känns som en alldeles lagom kompromiss. Ett glas vin eller två får ju gärna slinka ned också... 


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, gillar du hästar?

2010-04-18 @ 00:16:46
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0