10-04-14


Vaknat alldeles för tidigt

Redan för dryga timmen sedan slog jag upp mina gröna, lite småsegt sådär. Men inte så mycket att fundera över. Bara att slänga benen över sängkanten och ordna frukost. Idag blev det fil med musli, knäckisar med banan och kaffe. Gottis!

Idag är det jobb som gäller, förhoppningsvis sista "jobbdagen" denna vecka. Känner att jag behöver komma ifatt med skolan en del, men det är väldigt svårt att säga att jag inte kan jobba när de frågar och man vet hur stressigt det komme rbli utan en. Som tur är finns det fler än jag som kan hoppa in=)

Gårdagskvällen var för övrigt en mycket trevlig tillställning. Middag med Tobbe och nya tjejen. God mat, bra sällskap och trevliga diskussioner - kan det bli bättre en tisdag?!



Me, myself and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0