10-04-09


Kanonkula

Gårdagen på jobbet gick inge vidare, magen protesterade runt lunch och attans vad ont det gjorde! Vara bara att packa ihop och gå hem till soffan för att sova bort allt ont. Idag är det bättre, jag har inte ont, men det känns som jag har en stor, hård kanonkula under tröjan. Hum...hoppas det släpper snart, annars blir det en lååång dag. Åyes, det är jobb som gäller. Ska strax gå och borsta tänderna och komma iväg. Känns lite tungt, men det ordnar sig säkert...

Ikväll blir det mys med katterna. Älsklingen ska ut med jobbet så jag funderar på ett långt bad, massa god frukt och tiigt i säng med en bok. Inte helt fel=)

Nej, jag får fortsätta drömma om kvällen medan jag fixar det sista hemma. Ha en bra dag!



Nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0