10-04-07


Fågelkvitter på morgonen skvallrar om vår ute

Små vårfåglar har jag legat och lyssnat på såhär på morgonkvisten. Riktigt mysigt och fint. Tyvärr motsvarade inte vädret riktigt mina förväntningar, men med lite tur kanske molnen försvinner framåt lunch.
Dagens planer går ut på, som så många andra dagar, studier. Jag ska ta tag i nya kursen nu på förmiddagen så det blir gjort. Vid ett är det föreläsning som gäller, just nu går vi igenom grunderna i Cost - Benefitanalys, något jag känner att jag är rätt bra koll på.

Markus kan förhoppningsvis komma ifrån jobbet runt fyra, då blir det golf! Vi ska ut till Vreta och slå lite. Längtar!! Jag köpte en ny klubba i söndags, så ska bli roligt att se vad den (jag?) går för.

Tänkte även flörta lite med älsklingen så vi kan ta en sväng förbi Tornby. På lördag är det dags för Maddes 25-årssittning och jag känner för att ha något fint att fira min underbara vän i=)



I passade även på att klappa lite på två fina hästar under helgen i Fellingsbro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0