Update: Just nu

Sitter och pluggar IS/LM-kurvor. Avancerade grejer det här...suck, känns det som just nu i alla fall:S Nej, nu ska jag inte överdriva, det går faktiskt riktigt bra! Blev ingen förelässning idag, sov inte alls inatt och var redan vken när älsklingens klocka ringde. Huvudvärk, trötthet och lillamående gjorde beslutet att fortsätta sussa och sen sitta hemma och plugga var gansla lätt. Så nu är det full rulle här:) Tusse ligger i solen och sover medan jag jobbar hårt med både böcker och dator som hjälp. Börjar bli riktigt nöjd med första delen, så måste snart fortsätta in djupare i makroekonominsvärld för att hinna bli klar tills lektionen imorgon.

Jess, det är alltså så här det ser ut när jag pluggar...jag lovar, det finns en ordning!


Senare idag ska jag till gymmet, frisk eller inte. Jag blir tokig om jag måste sitta still mer! Fötrhoppningsvis kan jag sova bättre när jag kört lite styrka med kroppen. Skönt! Nej, nu kallar böckerna på mig igen.  Kikar in senare och berättar hur det hela framskrider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0