Stil, tankar och tentor

Satt och tittade runt lite på olika kändisar för att få lite stilinsperation, man får göra vad man orkar när man är sjuk;) Hittade den är fina bilden på Lauren Conrad från the Hills. Jag gillar verkligen hennes stil, enkelt med fina färger och fräscht. Sen har hon ju ett helt fantastiskt hår också...skulle vara kul om jag kunde ha långt hår. Men tyvärr blir det alldeles för tunt när det blir längre än axellångt. Jaja, vi kan ju inte alla vara lika:)




Sitter och väntar lite på posten nu, har beställt nya armband som jag hoppas dimper ned genom lådan idag! Skulle pigga upp min dag. Har bestämt att jag och Markus ska laga sjömansbiff ikväll. Var flera år sedan jag åt det sista, men det är bara SÅÅ gott! Mums!! Han ska iväg och handla innan, ska försöka övertala honom att slippa husaresten och få följa med. Blir galen på allt detta inne-stillasittande! Jag vill komma ut! Göra saker, plugga, träffa vänner, ta promenader, shoppa och inte minst träna! Men som sagt, det är ett riktigt envist virus jag lyckats få tag på. Så blir och ta det lite fint, vill absolut inte bli mer sjuk nu när det börjar närma sig tenta.

Nej, jag borde väl gå och duscha samt fixa lite lunch...annars lär det inte bli mycket gjort idag. Var inne på forever21.com tidigare idag och var sugen på att beställa, men det är ju så mycket! Måste säga att det nästan är för mycket för att man ska kunna bestäma sig, i alla fall jag som alltid tänker men tänk om jag hittar nått finare... Får väl bli en rund på stan, eller kanske till och med en tur till Norrköping när jag är bättre:)

Nu mot duschen i högsta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0