Sällskapssjuk!

Heja Måndag!

Idag känns som en riktigt bra dag! Jag sitter och pluggar, är pigg och glad, förkylningen är under kontroll och jag är riktigt nöjd med dagens outfitt:) Det är egentligen bara en grej som är mindre bra, jag vill ha SÄLLSKAP!! Jag sitter hemma idag och det är såå tråkig, vill verkligen ha sällskpa idag. Plugga med någon, ta en lunch eller fika....?? Någon? Vem som helst?

Usch, känner mig jobbig...men det är trist. Nu är jag äntligen pigg, och då har jag igen att dela min pigghet med. Så finns det någon därute, hör av er! Rädda mig från denna tristess och kanske misslyckade tenta...(omöjligt att koncentrera sig på grund av ensamheten) Snart åker jag väl ned på stan och attackerar nån okänd, bara för att få ur mig lite ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0