Onsdag:)

Vad kan denna dag bjuda på?

Jo. ingen schemalagt framför allt. Så det blir att öppna tjocka makroboken och plugga hemma idag. Sen kommer söta petra på lunch, så jag tänkte bjuda på nybakt bröd och hemlagad tomatsoppa. Tiss, lite hemmafru är jag allt;) Eftermiddagen blir att spendera med boken, vill inte komma efter i nya kursen! Efter det, när älsklingen kommer hem, ska vi ut i skogen och leta svamp! Det är verkligen höst för mig.


Vad glad jag skulle bli om jag kunde hitta lite av detta guld ute i skogen!

Mina föräldrar är just nu på semester i Italien, Frankrike och Tyskland. Lite avis är jag allt. Men de kommer i alla fall förbi här på söndag! Längtar jättemycket! Jag som pratar med min mamma ofta, ibland flera gånger om dagen, har känt mig lite ensam nu när de har varit bort och vi inte hörts så mycket...Får hoppas jag inte är för trött bara, ska provjobba i serveringen på ett ställe i stan på lördag:)

Nej, det börjar bli dags att dra sig mot affären och köpa russin till brödet. Ska bara vila liite först....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0