När man inte har annat att göra

Så kan det, då och då, hända att jag sätter mig med och sysslar lite på dator. Idag blev det att hålla på lite i Paint, något jag inte alls är bra på. Jag skrev lite om stil tidigare idag och tänkte forstätta på det temat med en av mina största stilikoner, Sarah Jessica Parker. Otroligt vacker kvinna som alltid klär sig fint, även om det iband känns lite mycket att spatsera omkring med hemma på gatan;) Är man något sånär lik SJP när man börjar närma sig 50 kan man skatta sig lycklig! En sak som jag verkligen uppskattar med hennes stil är att hon lyckas se ung ut, samtidigt som hennes stil visar på mognad och stark uppfattning vad som går hem. Inte annat än man sitter här och önskar att man hade, ja bara en liten, liten del av hennes garderob....

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0