Man rår inte för hur man känner

Lite seg dag idag, jag har inte alls fått gjort lika mycket som jag tänkt mig, så imorgon är det att ta nya friska tag! Ska försöka komma iväg till skolan tidigt, runt åtta, så jag får någonstans att sitta. Riktigt trångt uppe på universitetet nu. Cim♥ kommer upp och pluggar med mig, så jag får världens bästa sällskap. Sen blir det lunch med Emilie, på tal om det så måste jag fixa matlåda! Så jobbar jag jag mellan 14.30 och ca. 18.30. Efter det blir det att ev. hem en snabbis och byta om, sen Moneybrother! Kul!

Är ensam ikväll igen, älsklingen ska jobba. De måste samla data när det är mörkt ute. Så inte mycket att göra...lite synd bara att det är ikväll när vi firar 10 månader! Snart ett år! Jag vill ine ens tänka på vart jag skulle vara utan honom, världens bästa som alltid finns precis här♥

Ska plocka lite här hemma nu, sen blir det nog att krypa ned i sängen och mysa med en bok och lite grönt thé med honung. Ska ta och testa mina nya ansiktsprodukter från Body Shop också:)



Kvällen till ära: Anouk - Falling sun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0