Krångel!

Igår krånglade bloggen, så det blev inget skrivande. Lite trist, för jag var rätt duktig på att knåpa ihop inlägg:S

Blev utekväll på Flamman för min del, mycket trevligt! Idag är jag trött, riktigt trött och väldigt sugen på fiskpinnar av någon anledning. Så nu blir det dusch, sen en sväng till Priso och införskaffa dessa efterlängtade läckerheter;)
Vid fem börjar jag jobba på en restaurang i stan, känner mig lite för trött. Men ska nog driva ut tröttheten med mat och underbart kaffe! Bloggar innan o jag hinner, annars får ni veta hur det gick imorgon:) Puss!



Bilder från när jag spelade golf i sommras - jättekul! Ser fram emot våren då jag ska gå en golfkurs och efter det förhoppningsvis vara lite bättre på slag och regler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0