Don´t let them stop me now

Tyvärr fick jag inte riktigt den känslan idag på första föreläsningen. Detta är många saker som jag känner kommer bli annorlunda på den här kursen, men en av de som känns som om det kan bli ett problem är vår föreläsares språkkunskaper. Han kommer från Chille och bryter nått så fruktansvärt....jag har jättesvårt att förstå honom. Inte bara brytningen, utan även språkligt vissa gånger. Så planen är att imorgon köpa boken och börja läsa:) Jag har fortfarande förhoppningar på kursinnehållet som behandlar de mest aktuella modellerna idag, inom makroekonomin. Men inte mer om det nu, tar en riktigt lugn kväll ikväll, innan det håra livet börjar igen:P

Vart riktigt duktigt ikväll, har ett stort russinbröd i ugnen också har jag trixat ihop några sömmar på den klänning jag planerar att ha på sittningen om 2 veckor. Stor jäsp..ska ta och borsta tänderna nu medan jag väntar på brödet. Älsklingen är på hockeyträning ikväll, så blir mysa med katterna innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0