09-12-28


Ny tid

Dagen har bestått av långpromenad med älsklingen, shopping, fika hos morfar♥, lite mer shopping och middag med familjen. Nu ska jag och syster snart iväg på bio, 2012, älsklingen stannar hemma och tittar på hockey. har gått lite upp och ned idag, vet inte varför. Ibland känner jag mig bara så äckligt känslig och alldels för lättpåverkad.

Imorgon är sista dagen här i Falun. Ska komma igång med pluggandet, en tur till gymmet och sen hockey på kvällen. Blir nog bra det med. På onsdag åker vi till Fellingsbro för nyår också vänder vi hemmåt på lördag. Älskade hem! Älskade Linköping och älskade vänner! Borta bra, men hemma är utan tvekan bäst!



Nu är jag säkert en hel del efter, men har börjat fundera lite på ny stjärnan Lady Gaga. Fasiken vad häftig hon är! Egen stil och egen musik. Och vilken stil sen! Det mina vänner, det är något att sukta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0