09-12-21


Kortslutning


Lite så känner jag nu. Har sovit gott nästan hela natten och endå är kroppen helt slut. Jag vet inte varför jag blir så här trött ibland, men jag tror att det kn bero på min sjukdom och alla mediciner. Det var endå länge sedan sista jag kände så nu, vilket alltid är skönt!

Pratade just med Mackie, han verkade inte må bra alls så han skulle komma hem från jobbet. Tråkigt! Inte kan min älskling bli sjuk nu alldels innan jul! Vart inne i sovrummet och vädrat/bäddat så han kan ta och sova ordentligt när han kommer.

Jag då? Jo, måste ta mig en tur till apoteket och fylla på medicinföråden idag. Lika bra att få det gjort innan jul så jag alipper krångla med röda dagar och helgöppna apotek. Sen ska det packas! Känner jag mig själv rätt så kommer det bli svårt att lämna minsta lilla linne här...

Dagens största önskan så här i juletider är faktiskt en pressarfot för dragkedjor. Ser fram emot att komma till fellingsbro så jag kan avsluta mina syprojekt. Lite lustigt, men jag har insett att jag verkligen tycker det är roligt att sy! Sen att jag inte alls är lika dålig som jag trodde hjälper nog motivationen en hel del:P



Här är vi alla uppklädda till tänderna på Markus examenhögtid i maj. Från vänster; Markus, jag, min syster Karolina, Markus brors flickvän Mikaela och Markus bror Pontus. Härlig bild att titta på i snötider! När jag ser denna bild önskar jag att vi alla bodde liite närmare varandra, har så kul när vi träffas♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0