09-12-20


Fyra dagar kvar till jul!

Tiden rinner iväg och snart är julen här. Härligt! Jag längtar verkligen efter att få umgås med min familj, både gänget i Fellingsbro och alla hemma i Falun. På tisdag, den 22:a åker vi upp till "Fällan". Där blir det julfirande med älsklingens familj och kusiner. Mys! Den 25:e fortsätter vi uppåt för att ha en andra julafton i Falun med mina närmaste. Där stannart vi sedan alla mellandagarna för att sedan fira nyår i Örebrotrakten. Riktigt nöjd med detta arangemang är jag=) Vi får tid att umgås med alla och behöver endå inte åka allför mycket fram och tillbaka.

Riktigt duktig har jag varit nu på morgonen, första tvättmaskinen är snart klar! Blir dock att vänta lite med nästa, vill köra våra lakan med inte väcka Mackie riktigt än. Skönt att kunna vänta! Ingen julstress här inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0