09-12-20


Ibland kan jag inte låta bli att älska söndagar!

Sitter uppkrupen i soffan med ett glas vin och en alldeles orange och fin apelsin. Väntar på att blod dimond ska börja på trean, mycket sevärd förövrigt!
Dagen har bestått av tvätt, paketinslagning, en tur på stan och hockey. Nu är det bara det bästa kvar - Myset! Jag sitter och småpillar lite på ett par jeans som jag syr om. Precis lagom anstränande=) Funderar lite på att måla naglarna, men jag vet inte...Det är bara en såndär helt vanlig, men endå underbar söndagkväll!




Blev lite småshoppning på stan, dock en del hemligheter så det kan jag inte förtälj:P Men det blev i alla fall ett nytt mineralpuder till mig, denna gång från Body Shop. Ska prova det imorgon också får vi se vad jag tycker=)

 


Kommentarer
Postat av: Neha

Tack så mycket=)

2009-12-21 @ 09:52:44
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0