09-12-15


Nio dagar kvar till Jul!

Tiden verkligen springer iväg såhär för jul! Skönt att jag köpt nästan alla klappar och inte har något speciellt tungt kvar i skolan innan julledigheten. Nu sitter jag här nyduschad och klädd, väntar på Cim som skulle komma förbi på en kaffe...eller kanske lunch, såå hungrig!

Släppt ut Tusse nu också! Lycklig verkar min lille kille, jag kan inte låta bli att känna en del oro. Tur att Elsa är ute också, kan ju visa honom runt:P

Sitter och väntar på posten också, mina glasögon skickades igår så jag kan inte låta bli att hoppas att de dyker upp i lådan idag eller imorgon.

Make my day och kom till en brevlåda mycket nära mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0