09-12-11


Äntligen, äntligen freag!

Jag trodde aldrig denna vecka skulle bli till helg, men nu är det nära! Helt underbart=) Jag behöver vila, ta det lungt och bara samla ihop bitarna som ska vara jag.
Som vanligt är det skola idag, föreläsning 10-12. Efter det blir det effektivt plugg nån timme innan jag åker ut till stallet! Underbara, härliga hästar.

Precis ätit klart min morgongröt, ska bara komma ihåg att ta alla tabletter nu. Jag boder ta och hoppa in i duschen och starta dagen, men inte riktigt än. Ska krypa upp i soffan, titta på nått avsnitt av Mysteriet på Greveholm och tända ljus. Bara för mig!



Tur att det finns youtube så kan man återuppleva gammla klassiker till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0