09-12-09


Det blir aldrig ens i närheten av vad man tänkte sig

Jag denna vecka fått ett tråkigt besked och känner mig ganska nere. För mig är det så jädrans lätt att bara lägga av när jag känner så, krypa ned i sängen eller soffan och bara sova, sova, sova. Men detta är helt fel, jag Ska göra saker, även fast det känns stentungt. Jag måste skapa en positiv spiral istället för den mycket enklare negativa. Idag är en sån dag jag då jag känner mig nere. Jag har rean sovit nån timme på soffan och var väldigt nära att fortsätta sova. Men jag bestämd mig för att inte göra det. Istället ska jag gå upp till Priso och handla, sen blir det julbak här hemma. Det är inte fullt lika bra som att plugga, vilket jag borde gör. Men när jag känner så här är det ett ofantligt stort steg för mig att göra något över huvud taget. Jag ville bara berätta det, för jag är ganska stolt ändå.



Fick föresten bekräftelse på mina glasögon idag, de är beräknade till att komma den 20 december. Fasiken vad jag önskar att de gör de, för då hinner jag få dem innan vi åker hemhem för julen=) Hem till mamma och hem till fina Eva♥ längtans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0