09-12-08


Ljus, ljus strålane ljus

Det finns en sak jag älskar med julen mer än annat, allt ljus. Värmeljus, stjärnor vackra lampor och glittrande granljus. Det verkligen känns fint i mitt hjärta när jag vaknar om morgonen och går ut och tittar på köksfönstret som går i rött, vitt och guld!

Sitter för tillfället i soffan och försöker värma mig på datorn. Gröten står på spisen och efter frukost ska jag skjutsa Tusse till vetrinären, dags för kastrering idag:S Är lite nervis, Tusse är min lilla bebis och jag hoppas verkligen att allt kommer gå riktigt bra!

Vill att min lille guldklimp kommer hem precis lika pigg och galen som vanligt. Är han riktigt duktig kanske jag till och med plockar fram en påse som han kan mysa i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0