09-12-08


Ojoj

Lämnat av Tusse hos vetrinären, Mackie på jobbet, druckit kaffe, ätit kiwi och beställt nya glasögon. Nu bode jag ta tag i dagen och göra nått, men faktum kvarstår, jag Vill inte! Så istället tänker jag skriva klart detta, krypa ned och mysa i soffan i cirkus 20 härliga minuter och sedan handla det vi ska ha till middagen. Efter det ska jag fundera på om jag är redo att ta tag i dagen, men jag lovar inget!

Dessa två skönheter tänker jag nu börja vänta på. Runt två veckor skulle det ta, trist! Jag vill ha Nuuuu!

 

På lördag fyller jag år, ska bli kul! Mackies familj kommer hit, blir tårta och mys, sen hockey! Tyvärr kan inte min familj komma, alldeles för långt att åka från Falun ned över dagen. Men det är snart jul och då får vi mer tid tillsammans! På tal om roligheter, näst helg ska jag köra ned till Skåne och häsla på min underbara syster. Åhh, längtar! Saknar henne en hel del, var riktigt skummt att vara hemhemma utan att hon var där=(

Nej, nu blir det att komma igång. Verkar som om jag piggat på mig för tillfället, så skippar vilandet och går direkt på handligen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0