09-12-07


Ibland har man rätt att vara lite lat...

Jag skippade sista föreläsningen idag och cyklade hem i regnet. Vi har gjorde klart del ett på kredit och valuta-projektet. Nästa del skall angripas på torsdag;)

I lördags var jag ute och köpte tyg. Jag ska sy(!!) min egen klänning till jul! Jag är inte alls speciellt duktigt, men jag tar det lugnt, jämför med redan klara klänningar och hoppas på det bästa=) Tyget är klarrött med små gula blommor, helt klart asieninspirerat. Tyvärr måste jag vänta enda tills lördag innan jag kan göra nått mer, min symaskin är på lagning. Idag blev det att klippa till alla delar, nåla lite och färdigställa modellen. Superspännande!

Nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att tuffa iväg till doktorn, ska få veta om det är nått på lungorna...Sen
blir det stressa iväg till optikern, tid där endast en halvtimme efter...oj. Men himmla skönt att få det gjort!

Imorgon kommer veterinären och tittar till Jasons host. Hoppas det inte är något allvarligt! Har inte varit i stallet sedan torsdags och jag Längtar efter att gossa in näsan i varm, mjuk päls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0