09-12-06


Julefrien börjar lägga sig

Sista tentan innan jul är skriven, nu återstår bara två veckor intensivt med roligt plugg. Vi har börjat prata om julklappar och eventuellt blir det att inhandla de första idag! Glöggen, lussebullarna och pepparkokorna har vi mumsat på länge nu - precis som det ska vara. Förutom allt detta är det dags att tända andra ljuset idag.

Just nu sitter jag här med frukost. Idag blir det smoothi med jordbubbar och blodappelsin, smörgås med kokt medwurst (en gammal favorit sen tiden då jag inte sträckte mig långt över marken) och gurka, grapfrukt (Florida - vad annars=)) och kaffe såklart! Riktigt mysigt är det! Klockan är fortfarande så pass tidig att jag känner att jag har hela dagen framför mig, härlig känsla!



Jag första kvällen i Dublin. Tänka sig att det var en hel månads sen! Tiden går fort när man har det så bra som vi har, antar jag...

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Gott med smoothie :)



Svar: Det verkar finnas 100 olika recept på appletini, för jag fick upp de ingredienserna från ett recept på nätet :) Tack för tipset!

2009-12-06 @ 16:13:08
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0