09-12-04


Fjärde december

Imorse vaknade jag på visst på en gång, det här är ingen vidare dag. Tyvärr...Jag ska snart iväg till Doktor Urban och förhoppningsvis få nått som lindrar mina infektioner. Efter det blir det mer tentaplugg, har inte alls orkat så mycket som jag tänkt. Får bli en hård eftermidag.

Mätt i magen är jag i alla fall, gjorde grahamspannkakor med chokladglass och jordgubbar - Min favorit! Tänkte fylla den här dagen (Läs magen) med något gott.

Usch, jag vet hur hemsk jag låter idag. Jag mår bara inte så bra. Ikväll är det sittning och det känns mest skit, egentligen vill jag stanna hemma och plugga öronen av mig så jag klarar den j---a tentan nån gång! Usch, jag blir arg bara jag tänker på den. Får väl hoppas att detta är ngt positivt.

Nej, nu måste jag väl gå och göra mig imordning. Tänkte försöka mig på looken "levane" idag men vet i fasiken om det ens är möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0