09-12-02


Dålig start på dagen...

Mitt inlägg imorse bestämde sig att försvinna och i morgonstressen hade jag ej tid med ett annat. Ack så det kan gå! Nu sitter jag i alla fall här i skolan, har haft två timmar genomgång av Börsprogrammet Reuters och sitter nu och läser lite Ekonomisk samhällsanalys. Riktigt intressant! Ska snart börja med tentaplugg inför lördag...suck och pust! Klockan ett är det dags för föreläsning igen, efter det hem för Ännu mer plugg. konstigt nog känns det rätt kul=)

Måendet idag är tyvärr inte nått vidare, sprängvärk innanför pannbenet och ned mot näsan. Heej bihåleinflamation! Ska iväg till farbror doktor på fredag, förhoppningsvis får jag lite medicameneter så jag orkar med de sista veckorna innan jul.

På tal om jul, har börjat fundera på julkappar till Älsklingen. Supersvårt! Vill köpa honom guld och gröna skogar, men det har inte en fattig student råd med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0