Uppdatering av dagen

Blev mys med hela två avsnitt av CSI. Men det är ju lördag, och jag är inte helt frisk än...även om det känns så just nu! Nu blir det snart dusch, sen ska jag iväg på ögonbrynsplockning kl 13.00. Håll tummarna att det går bra! Känns nlite läskigt att låta någon annan göra det, å andra sidan är det betydligt lättare att plocka någon annan. Hum...

 

Var tvungen att lägga upp den här lite mindre trevliga bilden, min älskling Markus håller på att städa kattlådan. Tusse gör, som Tusse alltid gör när vi städar kattlådan, sätter sig på taket och tittar intresserad på medan Markus städar hela lådan. Det roliga här var dock att Mackie knappt han bli klar innan Tusse skulle in och inviga den rena lådan. Jag skulle ge mycket för att veta vad min två små sötdjur tänker!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0