Tisdag 090818

Känner mig något bättre idag, men fortfarande inte frisk. Så tyvärr blir det igen träning idag, bara en lugn och skön dag. Det enda liite jobbiga jag måste göra idag är att förbereda lite inför morgondagens föreläsning i Mattematiska modeller i nationalekonomi. Känns inte alltför betungande då jag har stora förväntningar på den här kursen och hoppas på att den blir riktigt kul!

Tänkt tjata till mig ett IKEA besök också. Vi ska införskaffa några krokar till sovrummet samt n tidningskorg tll vardagsrummet. Också blir det att sätta upp fina gardiner ikväll! Kanske äntligen blir klart så jag kan visa er resultatet....det är lite mer jobb när det är betongvägg, därför tar det tid.

Nu ska jag vila ett tag och sedan försöka gör nått vettigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0