Ta hand om mig själv dag

Vaknade tidigt, tidigt imorse igen. Men lyckades somna om i soffa:) Sen var det iväg till psykologen. Lika jobbigt som vanligt, sitter där och kroppen skriker att få komma där ifrån. När jag är klar är det dok skönt. Jag måste lära mig att hantera all stress på något sätt, och nu börjar det kännas som vi kommer någonstans.

Efter det blev det hem och bokmys innan jag for iväg på body pump. USCH vad jobbigt! Sitter i soffan nu och kan inte röra mig:P Hehe, kommer väl inte kunna gå imorgon för all träningsvärk. Nu blir det snart lunchm och sen tänker jag lyxa med ett lååångt bad:) Nu är jag äntligen har några helt lediga dagar ska jag passa på att ta hand om mig själv♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0