Omstart!

Lite så känns det, med ny vecka kommer nya möjligheter. Jag är fortfarande, sjuk, förkyld och trött. Så vissa saker får skjutas på schemat ännu en vecka, ingen träning och minimal fysisk ansträngning. Det känns lite tråkigt, men samtidigt vill jag ju bli frisk och pigg så fort det bara går!

Dagens planer börjar med föreläsning 10-12. Sen kanske en fika med Cim♥. Har inte setts sen juni så det är på tiden. I eftermiddag ska jag iväg till farbror doktorn och se över mina tablettdoser, eftersom allt funkar bra nu hoppas jag på inte alltför stora förändringar.

Låter som en ganska bra plan för dagen tycker jag. Känns verkligen skönt att skolan börjar igen och allt blir som vanligt, även om det är lite jobbigt. Jag har verkligen njutit av att vara helt ledig och inte behöva känna att man hela tiden måste göra nått.



Har ni sett vad som kommer på bio snart? G-force, men film med marsvin! Jag längtar verkligen tills jag får gå och se den. Marsvin är helt underbara djur och fruktansvärt söta. Jag och min syster hade varsit när vi var yngre, kanske därför de ligger mig så vartm om hjärtat♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0