Morgonstund

Trött! Sov dåligt i natt. Älsklingen vaknade flera gånger och var påväg upp, utan anledning:S Hoppas han känner sig lite piggare än vad jag gör! Nu blir det snart kaffe och äggmacka. Sen plugg, plugg och mer plugg! Sista tentan imorgon, så idag blir det att satsa oavsett hur trött jag är. Vill så gärna fortsätta plugga nek i höst!

Blir nog en sväng till gymmet ikväll. Brukr kännas så fint i kroppen och förhoppningsvis sover jag bättre:) Nu känner jag på doften att mitt underbara kaffe är klart, så ska skynda mig ut mot härligheten♥

Uppdaterar om hur pluggandet framskrider senare// Kram!

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas att den andra koppen kaffe blev bättre än den första :P.

2009-08-11 @ 09:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0