Känns att skolan är igång på riktigt igen

Har suttit ikväll med ett papper med uppgifter och gått från att känna att jag inte förstår något till att iaf ha en aning om vad jag sysslar med. Som sagt, skolan är i igång på riktigt igen! Har världens bästa älskling som hjälpt mig, älskar dig mest♥! Imorgon blir det skola från åtta, sen ska jag plugga så mycket jag bara orkar! Mamma och Bina, min syster, kommer på fredagar och stannar över helgen. Så vill inte behöva sitta med skolan då.

På ferdag ska jag iväg på ett efterlängtat besök, till frisören! Ska bli jätteskönt att sklippa bort de slitna topparna. Egentlien skulle jag vilja klippa något helt nytt och vågat, men jag vill samtidigt spara ut håret lite. Så de lär bli sådär lite tråkigt laahom klippt.

Strax dags att krypa ned i sängen,måste dock bädda den först då vi (älsklingen) har tvättat idag:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0