Jag vill sjunga dig mild sånger

Sovit riktigt gott inatt! Idag blir det plugg, träning kanske lite sol och förhoppningsvis hinner jag städa lite också. Eller förhoppningsvis, förhoppningsvis...Nu ska vi inte börja dagen med en dålig lögn:)

Älklingen kröp ned i sängen vid två inatt, mys! Då hade jag förstås redan sussat gott ett par timmar. Han verkar haft kul på festen, härligt!

Innan jag gick upp imorse låg jag och dagdrömde lite om vad jag ska göra efter tentorna, är ledig några dagar innan skolan börjar. Hoppas på fint väder så jag kan sola, bada och läsa bra böcker. Bara vara ledig med andra ord. Dock lär det bli ett å annat besök på gymmet. Har börjat komma igång med träningen nu, och då gäller det att jobba hårt! Kanske borde dra mig ned mot gymmet redan nu...Å andra sidan är det skönt att plugga lite först, så jag inte har allt kvar till senare. Svåra beslut hör ni:P Nej, plugga en timme eller så, sen hit the gym!



Inte riktigt så här fint är mitt gym, men nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0