honey, i'm home

Vart en sväng på Hg med vi samt minigolf nu ikväll. Riktigt mysigt! Dock är jag superstressad inför tentorna nu. Vill bara sova, sova och sova. Ska bli såå skönt att få det överstökat nu. Har knappt tänkt på annat under sommaren. Så nu blir det att hålla alla tummar och tår! Det måste gå bra! jag kan ju det här. Tyvärr tar stress och press överhanden ibland.

Just nu har jag myskväll med sex and the city och katterna. M är ute på fest med en vän. Men inget festande för mig! Det minsta man jag kan göra är att vara pigg med en bra inställning på måndag!



Riktigt tjejmys här hemma med mig och mina älskade katter♥



Kommentarer
Postat av: Eva

Du kommer att klara tentorna! Ta det lugnt bara!

2009-08-09 @ 09:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0