Halvsjuk:(

Trött, hängig, näsan rinner mer eller mindre och örat värker. Ingen höjdarstart på terminen, jag som sett fram emot det så mycket! Imorgon är det schemafritt, så då blir det att vila, fixa hemma och förbereda inför föreläsningen på onsdag. Hade tänkt träna både idag och imorgon, men det blir nog tyvärr uppskjutet. Kanske jag kan ta en promenad:)

Ska försöka flört lite med älsklingen så vi kan åk tillI IKEA och handla krokar till vårt sovrum.Vi ska ha dem bakom dörren så man kan hänga upp lite kläder och sisådär. Så slipper man berget på stolen som så småningom hamnar på golvet....

Nu ska jag gå och ta en frukt, måste bli pigg tills fredag då det blir utgång med mina underbara tjejer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0