En tenta tentad, en tenta kvar att tenta

Ahh, andas ut. Känns skönt att ha en gjord och med det mer motivation inför nästa på onsdag! Hur det gick? Jag vågar och vill inte hoppas, för om jag får U kommer jag bli så grymt, grymt besviken och ledsen. Men det finns hopp:) Försöker bara fokusera på den nya tentan nu, makroekonomi. Ett av de intressantaste ämnen jag läst. Förhoppningsvis ska jag läsa b-kursen nu i höst. Håll alla,alla,alla tummar som finns nu! Jag trivs så bra med att läsa det här, vill inte att nått så pass bra i mitt liv ska försvinna. Vill inte börja må dåligt igen..

Ikväll blir det bara lite mys och lite plugg. Nya CSI börjar på tv och det vill jag inte missa. Sen tänker jag nog fixa ihop en jordgubbsmothie, alltid bättre med egenplockade jordgubbar! Försöka komma i säng tidigt också. Uppe med tuppen imorgon, tänkte ta en morgonpromenix, sen frukost också plugg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0