black is back!

Varit en lång dag idag, lunch med älsklingen och hans mamma, föreläsning, handlig och sen bara landa i soffan. Jag har varit otroligt trött ikväll, Men väldigt nöjd med dagen, speciellt att jag gick på föreläsningen, trots feber så gick det över förväntan! Nu sitter min söötis och tittar på golf, Så jag ska ta och mata våra fina katter, sen krypa ned i sängen med en bok och mysa ett tag:)

Imorgon blir det fika på stan med Madde och Karro, sen bara vila och bli frisk. Förhoppningsvis ska jag orka med att plugga lite metoder också, så jag inte har allt kvar till söndag. Känns svårt med kursen, men såå kul!! Fick besked idag att jag får CSN också, så saker håller verkligen på att ordna upp sig nu!


Att hösten, min favoritårstid är pågång känns bara som ännu ett tecken på att saker ordnar upp sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0