avslappnat och lungt

Har krypit ned i sängen och lyssnar på david Grey. En av mina favoriter, härlig röst, fina låtar och musik att drömma sig bort till. Precis som jag vill ha det...

Fick precis veta att jag blivit tilldelad en mentor i arbetslivet, ett projekt av Jusek som jag anmält mig till. Känns jättekul och spännande! Ser fram emor kick-offen som skulle vara i slutet av september. Undrar vem min metor blir....Håller i alla fall tummarna att han/hon är nationalekonom:)

Nu ska jag släcka lampan och njuta av David Grey live from Lon

Kommentarer
Postat av: M

Vad roligt för dig älskling :)

2009-08-31 @ 23:32:01
Postat av: P

Mikaela kom också med på JUSEKs mentorskapsprojekt:) fast ja antar att dem inte har nått med varandra å göra men ändå:)

2009-09-04 @ 06:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0