090814: Godmorgon världen!

Sovmorgon idag! Vaknade inte för ens 7. Hehe, på senaste tiden får detta nästan vara ett rekord. Äggen kokar på spisen och jag ska snart sätta på kaffet:) Jag har verkligen fastnat för mina knäckebrög-äggmackor och kaffe på morgonen. Supergott!

Idag ska jag försöka städa och tvätta. Men vädret lockar, solen skiner och det är helt blå himmel. Dock vet jag inte hur varmt det är. Ska försöka leta runt lite och förhoppningsvis hitta nån som vill åka och bada, Tanke nu, borde gå och se om dte är ledigt i tvättstugan så kan jag passa på att tvätta redan nu! Bra idé Martina, klapp på axeln.

Så, off to tvättstugan! Hörs senare:) kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0